Here is where my story begins
Publicerat den

Egentligen började min story för längesedan. Den 26 mars 1993, kl 17.49 för att vara väldigt exakt. Det var då jag, Fanny Erika Sandström, kom till världen. Nej, precis, jag heter inte Doris utan det är bara något som har blivit på något sätt. Jag har en mamma som lagar världens godaste mat, en pappa som alltid är på bra humör och en hårig liten lillebror av rasen jämthund, kallas för Trolle. För snart ett år sedan flyttade jag ifrån min lilla mysiga familj för att testa mina vingar i ett eget boende. Och här, bland vita väggar och stora ytor, trivs jag som fisken i vattnet. 
 
Hur som helst, eftersom att det är träning som kommer att vara huvudämnet här i bloggen, så är det där jag tänker ta avstampet. När jag slutade med fotbollen för några år sedan var det dels av den anledningen att jag hade fastnat för självständig träning. Jag började på ett gym här på orten och gick på alla pass som erbjöds och njöt av att få träna på mina egna villkor. Så höll jag på fram tills i höstas, då jag genom samma gym hoppade på en hälsokurs där vi skulle få hjälp med kost-och träningsupplägg under en period på elva veckor. Det var superkul!
 
Nu, såhär ett halvår senare, har jag kört fast. Jag satte upp mål i vintras inför en resa jag precis har kommit hem ifrån. Nådde målet, men blev sedan sjuk och har nu varit sjuk till och från sedan februari månad. Jag är frustrerad och less, men försöker att vända det så gott det går. 
 
Så, alltså. Det är här det börjar. Från och med idag kör jag igång med vad alla Svenssons kallar "mitt nya liv". Vad det innebär får ni se inom några dagar, men nu är vi lite på det klara med vad som gäller här iallafall. 
 
Och, som sagt.. bland träning och recept kommer jag även att kasta in annat ifrån mitt liv, så håll tillgodo. Vi hörs snart!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?