Måndag 10 juni
Publicerat den

06.45 Havregrynsgröt med sojadryck & hallon
 
07.30 Jobb börjar
 
08.30 75 g tonfisk
 
10.00 Kyckling med sallad & avokado
 
14.30 Ca 125 g kvarg med hallon
 
16.00 Jobb slutar
 
16.30 Lax, grönsaker och en lätt sås
 
16.45 Powernap 30 min
 
18.00 Cardio 30 min (jogg 10 min - 3 min högt tempo - 1 minut vila (PW) - 2 min högt tempo - 2 min vila (PW) - tabataintervaller (maxtempo 20 sek - vila 10 sek) i sex minuter - 4 min löpning med tempohöjning varje minut - 2 min nedvarvning) 
 
20.45 Ca 125 g kvarg med en skvätt funlight
 
 
 
Utöver detta har jag druckit ca 2 liter vatten.
 
------------------------------------------------------------------------
 
I'm back baby!
Nu mår jag bra. Såhär vill jag ha det.
Det kräver planering, disciplin och vilja men det är banne mej inte omöjligt.
När man väl får in flowet går det snarare inte att sluta.
Sex mål om dagen, inga undantag. 
Minst 20 minuters träning varje dag, inga undantag. 
Så fort jag känner mig på rätt spår gällande sömnen kommer jag att återuppta morgonträningen.
För det är min favoritstund på dagen.
Att svettas längs havet innan resten av världen har vaknat. 
Att lyssna på fågelkvitter eller musik och starta kroppen på bästa möjliga sätt.
För att sedan flyga fram resten av dagen. Magiskt det där.
 
Nåväl. Övar nytt distrikt på jobbet vilket gör att huvudet är väldigt trött.
Det får bli prio ett denna vecka, men sedan är jag redo att lägga 100 procent krut på träningen. Äntligen.
Nu ska jag krypa ner under fluffigt och vitt täcke och fortsätta en nyligen påbörjad deckare.
Kommer ett inlägg om boktips inför sommaren snart.
Tills dess, må så gott.
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?