En annan värld
Publicerat den

Imorgon blir en bra dag. Startar upp med valfri morgonträning, troligtvis en väldigt lugn och behaglig promenad då mina ben efter dagens pass känns som timmerstockar. Jobbar förhoppningsvis under ganska bra förhållanden, vilket innebär att det inte är så farligt mycket post och ingen reklam. Ett av mina absoluta favoritband Stiftelsen släpper även sin nya låt imorgon och bara det gör ju att kvalitén på morgondagen utlovar minst 80% positivt. På kvällen vankas det favoritpasset Power Cardio nere på mitt andra hem. Hoppas på fortsatt bra väder så jag kan fortsätta att promenera dit och hem, himla skönt för kroppen och knoppen.
 
Nu har jag precis avnjutit en färskpressad, iskall apelsinjuice och tänkte, pigg som jag är, sätta mig ute på balkongen en snabbis och läsa några rader och kanske dricka en kopp te. Detta blev bara ett enda stycke lång och obetydlig text, men det kändes ändå skoj att skriva lite. Så.. hoppas ni hittar lika mycket ljusglimtar imorgon. Det är onsdag och lillördag och man har alla möjligheter i världen att göra det till en riktigt bra dag. Godnatt på er! 
 
Stiftelsen.
Lyssna!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?