Fredagscardio och hallonfluff
Publicerat den

Helgen har anlänt och vädret är på topp, vad mer kan man tänkas begära? 
Idag har jag jobbat. Har även fått några dagar nästa vecka så det är jäkligt skönt. 
Har klippt gräset hos mamma och pappa idag, samt kört en timme på löpbandet. 
Brände sammanlagt 620 kcal så det får jag ju vara nöjd med, blev en ganska intensiv timme till slut.
Nu närmast står en dusch på schemat och sedan en tur till Ica Maxi. Därefter får vi se vart jag landar.
Antingen myskväll med Alicia & Lisa eller övernattning på Torpet med familjen. Vi får se.
Skickar in en bild på vad jag har ätit nu efter träningen. Hej sålänge!
 
"Hallonfluff"
1 portion
 
Två skedar kvarg
Hallon
En näve havregryn
Linfrö
En skopa proteinpulver (jag använde jordgubbssmak)
Sojadryck
 
Höftade ihop det här receptet, så har ingen koll på hur mycket jag använde av allt. Testa er fram!
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?