High on life
Publicerat den

Ja, så är det. Hög på livet.
Startar dagarna med cardio längs havet. Avnjuter en god frukost ute på min älskade balkong för att sedan fånga dagen och vad den har att erbjuda. Som idag, då ska jag först fräscha till mig lite, sedan handla jordgubbar och åka raka spåret upp till stugan där min familj håller till. Där tänker jag kasta mig ner på en solstol och fortsätta läsa min deckare. Kanske somnar jag en stund. Kanske tar man ett dopp i sjön, vem vet. 
 
Imorgon är det måndag och jag kör igång, återigen, på allvar. Veckan som har varit har varit aningen halvdan, och det är ett ord jag inte tycker om. Ska det vara så ska det vara. Jag kommer att börja efter schemat jag skrev häromdagen och se hur det fungerar. Taggad till tänderna är jag, om inte annat.
 
Nu återstår det bara en sak.
Grattis på morsdag min fina mamma. Jag älskar dig.

Och nu är det en dusch som väntar. Ha en bra söndag, och ta vara på den på ditt sätt! 
Vi hörs ikväll.
 
Dagens frukost: Naturell lättyoghurt med kiwi, banan, äpple & nektarin






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?